Sunday, January 13, 2013

Officially Graduated!


 Assalamualaikum :)

Alhamdulillah I'm officially USM graduated. Yeayyyyy!!!

3 tahun bukanlah satu jangka masa yang panjang kalau kita betul-betul menghayati (menghayati?) our student life as the way it should be. Tapi pada aku 3 tahun tu cukup amat azab especially final year. Dengan research project + studio project yang dah nyawa-nyawa ikan tu, aku fikir aku dah kena repeat tahu tak. Tapi Alhamdulillah tak.heee

Satu perkara yang aku betul-betul sayang untuk tinggalkan USM, kawan. Yes, kawan. Mereka lah yang buat aku survive sampai last paper final year, yang susah senang bersama, makan angin sesama, makan sesama, tidur sesama, bergosip sesama, shopping habiskan duit pt sesama, semua benda yang aku buat kat USM tu tak kiralah baik dan jahat apatah lagi,pasti bergeng.muehehehe..

Ramai gilaaa geng aku sambung master. Aku je tak. 3 tahun nak perabeh degree ni pun aku rasa nak muntah ungu. Tapi kawan aku cakap aku taknak sambung master sebab gatai nak kahwin... (-.-")


Berpre-convo shoot..







21 September 2012, Jumaat



Terima kasih juta melon pada mama & ayah yang banyak melabur duit sepanjang aku bergelar pelajar :D


Dan tahniah kat diri sendiri sebab berjaya mengijazahkan diri with BSc (Hons) Housing, Building & Planning (Urban & Regional Planning)

**Terserempak dengan lect kamceng. Nampak-nampak je muka aku terus tanya "Hai sorang je? Mana boifren?" (-.-")